Thursday the 21st - - Joomla 3.9 Templates
nachodki.ru интернет-магазин

ESF IKVD logo ansamblis kraas.PumPurs

  Projekta Nr.8.3.4.0/16/1/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” (PUMPURS) mērķis - samazināt priekšlaicīgu mācību pārtraukšanu, īstenojot preventīvus un intervences pasākumus.
  Projekts Dricānu vidusskolā darbojas jau trešo gadu. Projekta darbība tiek uzsākta 1.semestrī oktobrī, iesaistoties 7 pedagogiem, 14 skolēniem. Projekta darbība 2.semestrī tiek uzsākta februārī, iesaistoties 7 pedagogiem, 8 skolēniem. Projekta koordinatori darbu uzsāk mēnesi iepriekš. Daudzu mācību priekšmetu konsultācijas projektā ir vēlamas, nepieciešamas, bet nav iespējamas, jo nav iespējams pedagogiem samaksāt lielās slodzes dēļ. Darbietilpīgs ir projekta uzsākšanas process ar vienošanos, līgumiem, sarunām jau augustā. Mērķauditorija tiek apzināta, sadarbojoties ar klašu audzinātājiem, vecākiem. Konsultāciju mācību priekšmetus vidusskolēni izvēlas paši, apzinoties savas vājās puses, izjūtot nepieciešamību pēc papildus individuālām konsultācijām.
Riski, kuri tiek konstatēti iesaistītajiem skolēniem, ir saistīti ar mācību darbu. Izvērtējot riskus, tie ir pārsvarā saistīti ar grūtībām mācību satura apguvē, dažiem skolēniem valodas barjera, jo dzimtā valoda ir krievu valoda.
  Izglītojamajiem tiek nodrošināti atbalsta pasākumi - konsultācijas un konsultatīvais atbalsts.
  No 13.marta ārkārtas situācijas laikā valstī sakarā ar Covid 19 konsultācijas tiek pārtrauktas, jo notiek attālinātais mācību process. Projektā iesaistītie skolēni nav tik atbildīgi, motivēti, lai strādātu papildus patstāvīgi.
  Grūtības individuālā atbalsta plāna realizēšanas laikā:
- izglītojamais nevēlas apmeklēt konsultācijas;
- izglītojamais daudz neapmeklē mācību stundas, kavē slimības dēļ;
- konsultācijas nenotiek attālinātā mācību procesa laikā.
  Projekta darbības laikā grūtības mācību satura apguvē samazinājās 4 izglītojamajiem, nemainījās 4 izglītojamajiem 2.semestrī., palielinājās vārdu krājums, tika atkārtots mācību saturs individuāli, uzlabojās teikuma veidošanas prasmes svešvalodā, gramatikas likumu pielietojums, vārdu pareizrakstība.

 

Projekta koordinatore A.Pelše